17 Ağustos 2009 Pazartesi

Ardeşen'in seçilmiş kişisi :)

Rivayet edilir ki Ardeşen ilçesinde yaşayan bir deli var imiş, tarih kitapları bu nurlu şahsiyetten deli diye bahsetse de kendisi iyi bakılan,giyimi düzgün, temiz ve agresyondan uzak bir kişilik. Neyse efem bir gün dolmuşa binilir, şöförün hemen arkasındaki koltukta bir hatun kişi, yanında çocuğu ve onun yanında da bizim deli. Kaptan Serkan (ki kendisi bu bloğun var olmasında en büyük pay sahplerinden birisidir, idolümüz, saygı, takdir ey kitle) aynadan rahat dur der gibi parmağını sallar. Cevap kesin bir "anladım" baş sallaması. Yola düşülür, sikinti yok... gelgelelim hatunun yanındaki velet ablayı daraltmakta, ağlama, zırlama, mız mız mız mız, gürültü, harultu vs. Abla darladıkça "Çocuğum amcalar kızacak ama, yapma!" demktedir. Bu uyarı üç-beş kez yapılıp işe yaramayınca abla dellenip harekete geçmeye karar verip yanında oturan yüce şahsiyetimize dönüp "Amcası şuna kızar mısın, beni üzüyor" makamından bir ricada bulunur...

Delimiz hemen çocuğun iki omzundan tutup sasrmaya ve avazı çıktığı kadar bağırmaya başlar: SUSSANA LAN ANUNA GODUMUN ÇOCUĞUUUU...SENİN ANANI ZKERİİİM!!!!!!! Sonrada ablaya dönüp hiç birşey olmamış gibi "kızdım"...

3 yorum:

  1. punun vidyosu var pizde bizzat serkan a annatturduk. gerçi biraz kırptı küfürleri ama var yani :)

    YanıtlaSil
  2. dkslfjsdfklsjdkf abi ben anlamadım buna şahit oldunuz mu bizzat?

    YanıtlaSil